Write a comment
מדובר בטיפול בשיטת ביו-תהודה, המתבססת על העיקרון שבכל איבר ואיבר מגופנו קיים סוג של משדר גלים אלקטרו-מגנטי, וברגע שחלה הפרעה באיזון המטען החשמלי באיבר מסוים, נוצרת מחלה. השיטה מאתרת את האיברים שהאיזון בהם מופר, ובעזרת מכשירים מיוחדים המטפל מאתר את תדר הגלים האלקטרו-מגנטיים הדרוש לאיבר כדי לשוב לאיזון תקין. האיזון חוזר לתפקוד באמצעות שתיית מים שהוטענו במטען חשמלי, ובהדרגה המחלה נעלמת לגמרי. 



"בעלי היה במצב קשה מאוד, הוא היה מרותק לכיסא גלגלים. כבר לאחר הביקור הראשון אצל מר ישעיהו ברוסילובסקי חל שיפור ניכר במצבו, הוא התחיל לקום מכיסא הגלגלים ולהתהלך כמעט באופן חופשי בעזרת ההליכון".

"בתי היקרה לקתה בדלקת פרקים כתוצאה מחיידק הסטרפטוקוקוס. הגענו למרפאה של הרב ברוסולובסקי לטיפול בשיטת הביו-תהודה, והתוצאות היו מדהימות: תוך שבועיים חלה אצלה הטבה משמעותית מבחינה גופנית ונסיגה גדולה בסימפטומים. בבדיקות הדם שנערכו לה לאחר הטיפול נמצאה ירידה משמעותית של כל החריגות".

אלה רק שניים מתוך עשרות מכתבי התודה שנשלחו ל"קליניקת עזרתון" בהנהלתו של הרב ישעיהו ברוסילובסקי מהמטופלים שלו. רובם כבר היו מיואשים ואיבדו כל תקווה, אבל אז שמעו על השיטה המיוחדת של ברוסילובסקי – והבלתי ייאמן קרה.

azarton

טיפול מיוחד
אל השיטה המיוחדת הגיע ברוסילובסקי בעקבות מחלת אשתו ענת. ענת, אישה צעירה בשנות השלושים לחייה, החלה לסבול לפני 10 שנים מכאבים וממיחושים שונים. לאחר הבדיקות הרפואיות, אובחנה אצל ענת דלקת פרקים. הרפואה הקונבנציונאלית לא הצליחה לעזור לה, ובינתיים מצבה הלך והידרדר, עד שנאלצה להשתמש בכיסא גלגלים. הישועה באה ממקום לא צפוי. ענת ובעלה שמעו על טיפול מיוחד לאנשים במצבה, המיושם בקזחסטן, וברגע שקיבלו הזמנה מחסידות חב"ד להגיע למדינה הרחוקה, לא חשבו פעמיים. כשהגיעו לקזחסטן, ניגשו מיד לרופאה המטפלת בשיטת הביו-תהודה. זו התחילה ללחוץ בעזרת מכשיר דמוי עט בכל מיני חלקים בגופה של ענת, לשם אבחון, וכך החל הטיפול שהביא בסופו של דבר להחלמתה של ענת.

בחזרה לאיזון
מדובר בטיפול בשיטת ביו-תהודה, המתבססת על העיקרון שבכל איבר ואיבר מגופנו קיים סוג של משדר גלים אלקטרו-מגנטי, וברגע שחלה הפרעה באיזון המטען החשמלי באיבר מסוים, נוצרת מחלה. השיטה מאתרת את האיברים שהאיזון בהם מופר, ובעזרת מכשירים מיוחדים המטפל מאתר את תדר הגלים האלקטרו-מגנטיים הדרוש לאיבר כדי לשוב לאיזון תקין. האיזון חוזר לתפקוד באמצעות שתיית מים שהוטענו במטען חשמלי, ובהדרגה המחלה נעלמת לגמרי. בעקבות בקשתם של ענת ובעלה, הרופאה מקזחסטן לימדה אותם את עקרונות השיטה ואת דרכי יישומה. לאחר ששבו לישראל, פתחו בני הזוג ברוסילובסקי בשנת 2011 קליניקה לרפואה אלטרנטיבית בשם "עזרתון", בה הם מטפלים בשיטת ביו-תהודה בחולים רבים, אשר הרפואה הקונבנציונאלית לא הצליחה להביא להם מזור.

שלב האבחון
בין השאר מטפלים בקליניקה בדלקות פרקים (ברוב סוגיהם, כולל דלקות אוטואימוניות), בכיב קיבה, בתולעים אצל ילדים, בעייפות כרונית, ובנוסף לכך, השיטה מהווה סוג של רפואה מונעת ומחזקת את חוסנם שם אנשים בריאים. האבחון בקליניקה ממוחשב ונעשה באמצעות מכשיר הנקרא "מטטרון", אליו מחוברות אוזניות, המתלבשות על הרקות וקוראות את האימפולסים המועברים מהמוח לכל חלקי הגוף. המידע הזה מועבר אל המחשב, וזה מתרגם אותו לתמונות של איברים. לאחר האבחון מתחיל כמובן הטיפול. האבחון עומד על דיוק של 80 אחוז – וזהו אחוז גבוה מאוד יחסית למכשירי האבחון הקונבנציונאליים. חשוב לציין כי למכשיר יש תעודת בטיחות של FDA – מינהל המזון והתרופות, הידוע בקריטריונים המחמירים שלו, ושל הגוף המקביל לו באירופה – ה-CE.

שלב הטיפול
לאחר האבחון מגיע שלב הטיפול: המטופל מחזיק בידיו אלקטרודה, המטפל נוגע בעזרת עט מיוחד באצבעות ידיו ורגליו של המטופל, ובכך מגלה אילו תדרים מאזנים את מערכות הגוף ונלחמים במחלה. בעזרת המכשיר המטפל מעביר את התדרים האלה לבקבוק מים, ואת המים האלה שותה המטופל בבית, לפי ההוראות המתאימות. כל לגימה ולגימה מבטלת את התדרים הלא בריאים וממירה אותם לתדרים הבריאים החודרים לגוף. זוהי השיטה – ללא כאבים, ללא טראומות, ללא תופעות לוואי. על כך שהיא עובדת, ניתן להיווכח מעשרות המכתבים של מטופלים אסירי תודה שהחלימו הודות לטיפולו של הרב ברוסילובסקי.

ליצירת קשר חייגו: 1-700-077-037 

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.