צור קשר | הוסף למועדפים
.

אתה נמצא ב ראשי | המגזין | דיאטה והרזיה | דיאטת 3 שעות - קלוריות אאוט, ספירת שעות אין

  

דיאטת 3 שעות - קלוריות אאוט, ספירת שעות אין

מאת: טל פלג | תאריך: 25/11/2010

 

דיאטת 3 שעות (3 hour diet) היא תוכנית גמישה ונוקשה לירידה במשקל. גמישה בגלל שמותר לאכול בה הכל. נוקשה בגלל שצריך לעשות את זה כל שלוש שעות.

 

דיאטת 3 שעות. לספור קלוריות אאוט, לספור שעות אין.

 

שאלה של טיימינג וגודל

ג'ורג' קרוז (Jorge Cruise) לא אוהב לבזבז זמן. דיאטת שלוש השעות שלו, היא ההמשך הישיר והטבעי של סדרת האימונים שלו, שנקראת 8 דקות (8 minute workout). קרוז הוא מאמן כושר בהכשרתו, והאג'נדה שלו לדיאטות מאוד פשוטה: תזמון עושה אותנו רזים, לא קלוריות.

 

דיאטת שלוש שעות כוללת שלוש ארוחות גדולות (באזור ה-400 קלוריות), שתיים קטנות (או בינוניות) וחטיף (באזור ה-100 קלוריות). את ארוחת הבוקר צריך לאכול לאחר שעה מזמן ההתעוררות, ומשם והלאה פשוט להמשיך לאכול בכל שעות ולהפסיק שלוש שעות לפני שהולכים לישון.

 

הטריק הוא לא לתת לגוף לחכות יותר מדי זמן, אלא לתת לו ארוחות קטנות ותכופות, ששומרות על רמות יציבות וקבועות של סוכר בדם, שהן אלה שבאמת שולטות על התיאבון ושומרות על חילוף החומרים עובד כל הזמן. אם עושים את זה כמו שצריך, מגבירים את קצב חילוף החומרים בגוף ואת קצב הירידה במשקל ביחד איתו.

 

חוץ מתיזמון, מה שעוד חשוב לקרוז זה הגודל. קרוז מאמין שאין מזונות רעים, יש גודל לא נכון של מנות. הוא לא שייך לאסכולה שמגבילה פחמימות, הוא לא חושב ששומנים זאת מילה גסה. חוץ מגודל המנה, מבחינתו לא צריך להגביל כלום. הוא מאמין שצריך לאכול גם פחמימות, גם חלבונים וגם שומנים. ויותר מזה, הוא מאמין שצריך לשלב ביניהם בכל ארוחה, עד כמה שניתן.

 

אוהבים לאכול במסעדות? אין שום בעיה. ג'אנק-פוד מדי פעם? גם עם זה הוא יכול לחיות. אלכוהול? עדיף לשמור אותו רק לאירועים מיוחדים. פעילות גופנית? בהחלט אפשרות סבירה. הפעילות האידיאלית מבחינתו כוללת 10,000 צעדים ביום ו-8 דקות של אימוני כוח, פעמיים בשבוע.

 

בשורה או גימיק?
התוכנית בנויה ל-28 ימים, אבל אפשר להמשיך בה אם רוצים לעודד ירידה נוספת במשקל.

חוץ מירידה במשקל, אכילה מתוזמנת בכל שלוש שעות, מגבירה את הקצב בו הגוף שורף קלוריות, מגבירה את רמת האנרגיה הכללית, ומפחיתה את התיאבון.

 

קרוז טוען שבדרך הזאת אפשר להוריד עד קילוגרם אחד בשבוע בלי לאבד מסת שריר, ועם לאבד מסת שומן, בעיקר באזור הבטן. בונוס נוסף למתמידים הוא ירידה ברמות הורמון הסטרס (קורטיזול) בגוף, שגם הוא במינונים מסוימים עשוי לתרום לעלייה במשקל.

 

מדהים? אז זהו שלא כולם חושבים ככה. לרופאים יש בטן מלאה על התוכנית הזאת שמאפשרת לאכול מזונות מעובדים וכתוצאה מכך גם שומנים לא בריאים.

 

הדיאטנים קצת יותר סלחניים ואומרים שדיאטת שלוש שעות יכולה להיות נקודת פתיחה לאנשים שמתחילים את המסע שלהם לירידה במשקל, אבל שזאת רק ההתחלה. לא יותר מזה. הצהרות בנוסח 'ירידה של קילוגרם אחד בשבוע, בעיקר באזור הבטן' הן פשוט לא מדויקות. אי אפשר לכוון לירידה במשקל באזור מסוים של הגוף. אם הוא ירד, הוא ירד מכל הגוף באופן שווה, וזה ישתנה מאדם לאדם, לפי מבנה הגוף, הגיל ומשתנים נוספים.

 

מומחים מתחום הכושר טוענים שהדבר היחיד שמעודד שריפת קלוריות (וכתוצאה מכך גם ירידה במשקל) הוא פעילות גופנית, ושאנחנו יכולים לאכול 3 או שש ארוחות ביום, כל שלוש או יותר שעות. בלי פעילות גופנית זה לא יעבוד.

 

ופסיכולוגים אומרים שדיאטת שלוש שעות יכולה לעבוד בשביל הרבה אנשים, אבל לא לכולם. במיוחד לא לאלה שבשבילם המשמעות של 6 ארוחות ביום היא שש מלחמות בין לאכול או להפסיק.

 

שלח לחבר Print
תגובות הוסף תגובה הוסף
דיאטת 3 שעות היא תוכנית גמישה ונוקשה לירידה במשקל. מותר לאכול בה הכל כל שלוש שעות
הטריק הוא לא לתת לגוף לחכות יותר מדי זמן, אלא לתת לו ארוחות קטנות ותכופות
מומחים מתחום הכושר טוענים שהדבר היחיד שמעודד שריפת קלוריות הוא פעילות גופנית

שלח לחבר Print
  • דיאטת תפוחים. מותר לחתוך, אסור...
  • דיאטת יו יו - זה שעולה או זה ש...
  • דיאטת בזק - ירידה לצורך עליה...
  • דיאטת 4 הימים בשבעה שלבים...
  • רפואה משלימה באינטרנט זה דוקטור יאנג. מאגר של מטפלים ברפואה משלימה, חנות מוצרים לעוסקים בתחום ומידע על קורסים והשתלמויות בנושא רפואה משלימה נושאים פופולאריים: רפואה משלימה , דיקור סיני , עיסוי שוודי , עיסוי רפואי , תזונה , צמחי מרפא
    חנויות באתר: חנות למטפלים , מוצרי טבע , מיטת טיפולים , מתנות , מוצרי שיקום , כיסא גלגלים , קידום אתרים
    אודות | תנאי שימוש | פרסום באתר | אבטחה באתר | מועדון לקוחות | צור קשר |
    להזמנות: 1-700-700-795

    Copyright © כל הזכויות שמורות לד"ר יאנג בע"מ

     Site developed by