Write a comment

 

לתקשורת לא מילולית יש תפקיד חשוב בהתנהלות שלנו בכלל, על אחת כמה וכמה במפגש בין שני המינים. תקשורת לא מילולית זה מראה, חיוך, שפת הגוף (או ציצי ותחת בשפה שלכם). וזה לא רק אתם עושים את זה, גם אנחנו נותנות בכם סימנים. יש בחורות שבשבילן כרטיס אשראי ואוטו זה סוג של תקשורת לא מילולית. יש כאלה שמסתכלות על הפנים, הברכיים, כפות הידיים (שגם מעידות על עוד כל מיני דברים) אבל הכי פופולאריות זה העיניים. אבל כנראה שאנחנו לא טועות כשאנחנו אומרות שזה לא מה שאתם אומרים, אלא איך שאתם אומרים את זה. מחקר חדש מגלה שהתשובה לכל השאלות נמצאת דווקא בקול.

בואו נשים את הקלפים על השולחן. אין כמעט דבר יותר סקסי מגבר עם קול עמוק (אולי בעצם שיפוצניקים). עכשיו זה כבר לא סתם אמירה, מחקר שנערך באונ' מק' מסטר באונטריו קנדה ושפורסם ב journal Biology Letters, (ספטמבר 2007) מגלה, שזה מה שבאמת עושה את זה לנשים. לפי החוקרים, הקול הוא כמו הזנב של הטווס. זה לא ממש עוזר לו בחיים, אבל זה שם כדי להביא בחורות. במקרה הזה, זה הטסטוסטרון שהופך לכם את הקול לגברי יותר ואתכם להרבה יותר נחשקים בעינינו.  

49 גברים ו-52 נשים מבני שבט ההאזדה שבטנזניה השתתפו במחקר. אם אתם לא מכירים, בני שבט ההאזדה זה כאלה שרואים בערוץ שמונה. אמצעי מניעה? הם מעולם לא שמעו על זה.

במחקר מדדו את המנעד הקולי של המשתתפים בזמן שדיברו על ההיסטוריה שלהם במיטה, בשפה שהם מכירים הכי טוב (סוואהילית), ככה שהצליחו לנטרל משתנים כמו בעיות הבנת שפה. כשניתחו את ההקלטות, גילו שקול עמוק, הוא מנבא להצלחה עם נשים ולמספר ילדים. לגברים עם הקול הכי עמוק היו עשרה ילדים, לגברים עם קול גבוה - ילד אחד בלבד.

החוקרים הסיקו שחוץ מהצלחה עם נשים, גברים עם קול עמוק הם גם כנראה פוריים יותר, ציידים טובים יותר ובכלל מסכנים את עצמם יותר. הנתונים נאספו לאורך תקופת זמן של דור אחד בלבד, לכן עדיין מוקדם לצאת בהצהרות, אבל בהסתמך על ניתוח הנתונים, הכל בגלל הקול. החוקרים מוסיפים כי הקול מושפע מרמת הטסטוסטרון בגוף, לכן בהחלט יכול להיות שהוא זה שאחראי להכל.

למרות שגברים עם קול גבוה הם בערך אטרקטיביים כמו גברים שעדיין גרים עם ההורים, המחקר קובע שזה לא אומר שהם פחות טובים. הקול זה לא הכל בחיים. כן, אנחנו מחפשות אחד שיכול לעשות עשרה ילדים, אבל לא פחות חשוב, אחד שידע גם מה לעשות איתם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.