Write a comment
הביקוש לעיסוי טוב לא מסתיים לעולם אבל זה נכון גם לגבי התחרות בקרב מעסים בתחום. אז איך תוכלו לבדל את עצמכם מאחרים ולהגדיל את מאגר הלקוחות הקבועים שלכם? הנה כמה רעיונות שיכולים לחולל פלאים למאמצי השיווק שלכם

בעלי עסקים עצמאיים הם אנשים שבחרו ללכת עם התשוקה הגדולה שלהם ולהפוך אותה לקריירה שהם גם יוכלו להפיק ממנה המון הנאה וסיפוק. אבל בתור מעסים עצמאיים, אתם נדרשים לא רק להיות מצוינים בעבודה שלכם, אלא גם להיות קצת אנשי שיווק, קצת מנהלים, קצת אנשי שימור לקוחות. אז איך עושים את זה גם בלי הבנה מקצועית נרחבת בתחומים האלו? כדי לעזור לכם ריכזנו כמה מהטיפים המוצלחים ביותר למעסים מקצועיים:

1. מצאו את הנישה שלכם

כשאנחנו אומרים שהשירות שלנו מתאים לכולם, אנחנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר להגיע לכמה שיותר אנשים – אבל בפועל, אנשי השיווק הגדולים בעולם קובעים כי ככל שאנחנו מצליחים למתג את עצמנו בתוך נישה ייחודית ומדויקת – כך גובר הסיכוי שנצליח להביא יותר לקוחות נאמנים. תחשבו על זה – לרופאים ולעורכי דין יש התמחות ספציפית – מה שמאפשר להם גם להתמקצע ולהעמיק יותר בתחומם וגם להבטיח שמי שזקוק לשירות הספציפי שלהם יבחר דווקא בהם.

נסו להבין מיהו הקהל שהכי הייתם רוצים לראות על מיטת הטיפולים וחשבו איך אתם מגיעים אליו. תוכלו לדוגמה להציע עיסוי רפואי לספורטאים, טיפול לאנשים שמתמודדים עם דלקות וכאבים כרוניים או שירות ייחודי לילדים באווירה כיפית וקלילה. ככל שתצליחו לדייק יותר את קהל היעד שלכם – כך יהיה לכם קל יותר להגיע בדיוק אליו.

2. תייצרו תוכן מעניין

בעולם של היום אנשים הופכים אדישים יותר לפרסומות – אך כן מחפשים לצרוך תוכן בנושאים שמעניינים אותם. לכם כמעסים יש המון מה ללמד את האנשים סביבכם – וכאשר תעבירו את הידע הזה הלאה, הוא יכול להגיע ליותר ויותר אנשים ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

תוכלו לדוגמה לנהל בלוג, להעלות סרטונים ליוטיוב או לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות. נסו שאלו יהיו תכנים בעלי ערך ולא שיווקיים. לדוגמה, תוכלו להסביר על בעיות רפואיות שונות כמו כאבי גב, עקמת או שרירים תפוסים – ולתאר איך פותרים אותן בעזרת עיסוי. כאן מילת המפתח היא מקוריות – אם תצליחו להביא משהו מעשיר, מרגש או אפילו מצחיק – יגבר הסיכוי שהפרסומים שלכם יהפכו לוויראליים ויגדילו לכם את מעגל הלקוחות.

3. חשבו על הצעות שאי אפשר לסרב להן

אחת הדרכים לשמר את הלקוחות שלכם ולהפוך אותם לקבועים היא להציע להם כל מני דברים שיגרמו להם לבחור בכם שוב ושוב. תוכלו לדוגמה להציע עיסוי חינם בכל כמה עיסויים, להציע פינוק כלשהו בחינם בכל טיפול או לתת הנחה משמעותית לכל לקוח שמביא חבר לעיסוי. ניתן גם להציע הטבות מיוחדות בימי הולדת, ימי נישואים או חגים. כך תוכלו להבטיח שהלקוחות יישארו נאמנים וגם מרוצים יותר מהטיפול שלכם.

4. תתקדמו לדיגיטל

זה לא חדש שההתנהלות שלנו בתחומים רבים עוברת לדיגיטל ולכן חשוב שגם אתם תהיו נוכחים בזירה הדיגיטלית. ולא, אנחנו לא מדברים על ניהול פעילות ברשתות החברתיות – זה כבר מובן מאליו ומטפלים שלא נמצאים שם נשארים מאחור במירוץ. אנחנו מדברים גם על הקמת אתר משלכם, שבו יוכלו הגולשים לקבוע טיפולים באופן אוטומטי בלי צורך להתקשר אליכם בכל פעם, מה שיקל גם עליכם וגם עליהם.

אנשים מעריכים תקשורת עם עסקים שמתבצעת באופן אוטומטי ומהיר. לכן, השינוי הפשוט הזה יכול לחולל פלאים לשירות הלקוחות שלכם. כיום אפשר גם להשתמש בשירות וואטסאפ לעסקים או אפילו להיעזר באיש מקצוע כדי לפתח בוט שידבר במקומכם עם הלקוחות הפוטנציאלים, יענה על שאלות נפוצות ויעביר לכם את כל הפרטים שדרושים לכם כדי לדבר איתם ולקבוע טיפול.

5. שמרו על קשר

היתרון של בעלי עסקים קטנים בהשוואה לתאגידים ולרשתות ענק טמון ביחס האישי ללקוחות. חשוב שמדי פעם תרימו טלפון או תשלחו הודעה ללקוחות הקבועים שלכם, תשאלו לשלומם ותציעו להם הטבות ייחודיות.

את ההודעות תוכלו לשלוח ב-SMS, בפייסבוק או בוואטסאפ. חשוב שהן לא ירגישו שיווקיות, אלא ינוסחו בדיוק כמו שאתם מדברים עם הלקוחות – בלי "דיסטנס" או שפה פרסומית. נסו לחשוב מה תוכלו להציע להם שיפתה אותם להזמין טיפול ועשו זאת בעדינות ותוך שאתם משרים הרגשה של קרבה ואינטימיות שכולנו בסופו של דבר כל כך מוושעים לה, בטח כשזה נוגע לעיסוי.

mitot banner3


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
תגובות פייסבוק
comments

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.