1 Comment

 

כל קיץ קורה דבר מה. רובנו, פשוט מגלים שאנחנו לא נראים טוב בבגד הים כמו שחשבנו. שבוע ניקוי רעלים מהגוף, תוקף בשלוש חזיתות. הוא מתחיל תהליך של טיהור הגוף, מעלה את החוסן הטבעי שלו מפני מחלות, ומעודד את המוח לייצר כימיקלים שעושים מצב רוח טוב. זה לא דיאטה לכל החיים, לא עושים את זה יותר משלוש עד ארבע פעמים בשנה. ואם עושים את זה נכון, זה גם עוזר להיפטר מהמטען העודף בשבעה ימים. אנחנו לא אומרים שתבראו את העולם, אנחנו רק אומרים שתעשו קצת סדר בחלקת האלוהים הקטנה שלכם.

יום ראשון: 600 קלוריות.

אין דרך אחרת להגיד את זה, היום הראשון הוא יום צום. ארוחת הבוקר, ארוחת הצהריים וארוחת הערב הן זהות. כוס אחת של מיץ פרי לא ממותק, או מיץ ירקות לא מומלח ויוגורט טבעי. שתו גלונים של מים ותה צמחים לא ממותק. ואל תדאגו, זה הולך ונהיה קל יותר.

יום שני: 1,200 קלוריות

ארוחת הבוקר שתאכלו החל ביום השני, היא ארוחת הבוקר שתלווה אתכם במהלך כל השבוע. היא כוללת 2 פרוסות לחם מלא עם גבינה רזה, יוגורט דל שומן טבעי, כוס קטנה של חלב רזה, ולקינוח תה צמחים לא ממותק ומנת פרי טרי אחת. מומלץ לגוון במהלך השבוע בין תפוח, אגס, מנגו, ענבים או אשכולית.

ארוחת הצהריים כוללת סלט מירקות טריים, מתובל במיץ לימון ומעט מאוד שמן זית, 150 גרם ירקות מאודים, מתובלים בשום ובמעט שמן זית. לקינוח, תה צמחים לא ממותק וקיווי. ארוחת הערב כוללת מוזלי, מ-50 גרם אוכמניות, יוגורט טבעי דל שומן וגרנולה שלא מכילה סוכר. אפשר להוסיף כף של מיץ תפוזים טבעי. נחשו מה לקינוח? נכון. תה צמחים לא ממותק.

יום שלישי: 1,100 קלוריות.

ארוחת הבוקר זהה לארוחת הבוקר ביום השני. ואם מתחיל להימאס לכם ממנה, חכו למחר. אתם עוד תתגעגעו. בארוחת הצהריים אתם כבר יכולים להשתולל עם 150 גרם סלט חי (בצל ירוק, עגבניה, פלפל אדום וצהוב, מתובל במיץ לימון ושמן זית) תפוח אדמה גדול אפוי עם 50 גרם גבינה רזה ומתובל בשום. כוס מיץ ירקות ולקינוח מנגו גדול. ארוחת הערב כוללת יוגורט טבעי דל שומן, פטל שחור ואוכמניות, כפית דבש, פרוסה של לחם מלא ופרוסת גבינה שמנה אבל רכה, וכמובן תה צמחים.

יום רביעי: 800 קלוריות

היום הזה כולו אורז. בסך הכל, 225 גרם. בכל ארוחה אוכלים בדיוק 75 גרם אורז מלא, ולא גרם אחד יותר. בבוקר מוסיפים תפוח עץ מבושל עם דבש, קינמון וקליפת לימון, בצהריים 175 גרם ירקות מאודים כמו גזר, עגבניה, תרד, ברוקולי וכרוב. בערב מותר להוסיף פירות יבשים כמו משמש וצימוקים. ביום הזה מותר לשתות רק מים.

יום חמישי: 1,100 קלוריות.
ארוחת הבוקר של היום השני חוזרת בגדול. ארוחת הצהריים כוללת סלט מירקות חיים (פרחי כרובית וברוקולי, גזר, בצל ירוק וכרוב סגול) רוטב משמן זית וחומץ, כפית צימוקים ושלושה אגוזי ברזיל קצוצים, תפוח אדמה גדול אפוי במילוי- 75 גרם תרד מאודה, 2 כפיות שמן זית ושום. לקינוח, תה צמחים לא ממותק, תפוח ואגס. בארוחת הערב אוכלים מוזלי. הרכיבים: יוגורט טבעי דל שומן וסלט פירות מקיווי, אננס, תפוז, אוכמניות ותפוח. רק אל תשכחו בסוף לשתות תה צמחים לא ממותק.

יום שישי: 1,300 קלוריות

את ארוחת הבוקר אתם כבר אמורים להכין בעיניים עצומות ויד אחת קשורה מאחורי הגב. בארוחת הצהריים סלט גדול מחסה, עגבניה, זיתים, פלפל אדום, גזר, בצל ירוק, מלפפון ושומר ברוטב מיץ לימון, ותפוח אדמה גדול אפוי מתובל במעט שמן זית. לקינוח, תה צמחים לא ממותק ובננה. ארוחת הערב כוללת 2 פרוסות לחם מקמח מלא, גבינה רכה, כפית דבש, 75 גרם גרנולה, תפוח עץ, יוגורט טבעי ודל שומן וכוס תה צמחים. תעשו עם זה הכי טוב שאתם יודעים.

יום אחרון: 1,200 קלוריות

ארוחת הבוקר היא אותה ארוחת הבוקר. בארוחת הצהריים תכינו סלט מחסה, סלרי, עגבניה, פטרוזיליה, בזיליקום, רוטב משמן זית, חומץ, כפית חרדל וגרעיני חמניה. הפעם, תפוח האדמה צריך להיות מבושל במים, וזה רק בגלל שהייתם טובים וזכיתם במנת דג פורל שאותו אתם יכולים לתבל בפטרוזיליה, עגבניה, צנוברים, פרוסות לימון ומעט שמן זית. את כל זה תעטפו בניר כסף ותזרקו לתנור. אם אתם צמחוניים או לא אוהבים דגים, את הדג אפשר להחליף בטופו או תחליף בשר אחר. את ארוחת הצהריים האחרונה, מקנחים בכוס יין לבן במקום תה הצמחים שלמדתם לאהוב. ארוחת הערב היא כבר ממש חגיגה. 2 ביצים שלוקות, 2 פרוסות לחם מקמח מלא, מעט חמאה תה צמחים ואשכולית אדומה.

ראו הוזהרתם, היום הראשון הולך להיות קשה. אבל, אם תיצמדו לתוכנית, תהליך הטיהור יתחיל, תפחיתו במשקל והפירות והירקות ימלאו את הגוף בויטמינים ומינרלים. אחרי היום הראשון, צריכת הקלוריות בכל יום משתנה, מ- 800 קלוריות ביום הרביעי (יום האורז) ועד ל- 1,300 קלוריות ביום השישי. יכול להיות שתסבלו מתופעות כמו כאבי ראש, זה רק אומר שאתם בדרך הנכונה. במהלך השבוע, מומלץ לבצע פעילות גופנית מתונה, כמו צעידות. זה יעשה את ההבדל.  בכל מקרה חובה לעשות את תהליך טיהור זה בליווי רופא ותזונאי/ת.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
תגובות פייסבוק
comments

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • This commment is unpublished.
    גילי · 4 years ago
    חוסר אחריות לפרסם כתבה כזאת.

    - אין כל התיחסות לנשים מיניקות/בהריון- להן אסור בתחליט האיסור להתעסק בניקיונות כאלו.

    - איך ייתכן כי כמות הכלוריות זהה לכל אחד?? איפה מין, משקל, חילוף חומרים, פעילות גופנית וכו וכו...

    - איפה תופעות הלוואי של השבוע ההרסני הזה (פרט לכאבי ראש המצוינים בסוף הכתבה)?

    - כאבי ראש יכולים להעיד על מצבים מאד מסוכנים ובעיתיים- אין לכתוב "זה רק אומר שאתם בדרך הנכונה."

    לצערי אין לי זמן להמשיך... אבל לדעתי יש להסיר את הכתבה- היא מסוכנת!